Nog een week - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Maaike Hettema - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Maaike Hettema - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 Augustus 2011 | Nederland, Goutum

Over een weekje is het eindelijk zover, Adrie en ik vertrekken naar Ghana!
Na een heleboel vaccinaties, twee ritjes naar de ambassade in Den Haag voor een visum en het aanschaffen van een complete eigen reisapotheek, zijn we er helemaal klaar voor.
We gaan 8 weken vrijwilligerswerk doen in een ziekenhuis in Fuase (een dorpje zo klein dat het op google maps niet te vinden is). Daarna gaan we een aantal weken rondreizen door Ghana en Burkina Faso.

Via deze weblog ga ik proberen iedereen op de hoogte te houden van onze avonturen in Afrika. Als je wilt kun je je inschrijven voor de mailinglist. Laat ook af en toe even een berichtje achter!
Liefs Maaike

• 09 Augustus 2011 - 13:46

Johannes:

Ha Maaike (& Adrie),

Heeeeeel veel plezier op jullie reis, geniet ervan en maak mooie verhalen!

Groet, Johannes

• 10 Augustus 2011 - 08:19

Josetta:

Helloooo Maaike!

Ik heb me ingeschreven voor de waarbenjij.nu van jou. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Ik zie je sowieso zaterdag nog!

Liefs, Josetta

• 10 Augustus 2011 - 17:48

Femke:

Hoi Adrie (& Maaike natuurlijk),

Super leuk dat jullie naar Ghana Gaan. Veel plezier en doe ook een beetje je best in het ziekenhuis!

x Femke

• 11 Augustus 2011 - 16:04

Maarten!:

Super vet dat jullie naar die mooie landen toegaan! Geniet!

• 23 Augustus 2011 - 20:58

Tjitske:

Tijd voor een update.... ;-)